سفره هفت سین من . . .

تراوشات ذهن پریشان من . . .

 

سفره هفت سین را می چینم . . .

سبزه , سمنو , سیر , سکه , سیب , سنجد و سماق

تنگ ماهی هم هست ,

اسکناس های نو رو هم لایه قرآن گذاشتم . . .

همه چیز هست و هیچ چیز نیست

هنوز یک چیز کم است

که اگر نباشد انگار هیچ چیز نیست

انگار هیچ چیز و هیچ کس آماده نو شدن سال نیست ,

تو . . .

فقط تویی که نیستی . . .

یک سال دیگر گذشت و باز هم فقط من و تنهایی بر سفره هفت سین نشسته ایم

بی تو  . . .

و منتظریم تا یک سال دیگر
 
به سال های تنهایمان اضافه شود . . .

ولی من هنوز منتظرم . . .

به امید سال دیگر که شاید سر سفره هفت سین با تو باشم

من در همین خانه ای که سال ها پیش با عشق من وتو ساخته شد منتظرم . . .

هنوز دیوار هایش نام تو را فریاد می زنند . . .

من هنوز به این خانه ای که بخواهد  بی تو باشد عادت  نکرده ام

برگرد


سفره هفت سینم تو را کم دارد


. . . . . !

 

 

Atieh Zahir
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:,ساعت15:0توسط Atieh Zahir | |